Θανάσης Μαμάκος: «Εξωστρέφεια, ψηφιακή στρατηγική και συνέργειες για την ανάπτυξη της Λάρισας»

Θανάσης Μαμάκος: «Εξωστρέφεια, ψηφιακή στρατηγική και συνέργειες για την ανάπτυξη της Λάρισας»

Θανάσης Μαμάκος: «Εξωστρέφεια, ψηφιακή στρατηγική και συνέργειες για την ανάπτυξη της Λάρισας» 1200 828 Η Λάρισα που μας αξίζει!

«Η Λάρισα, ως μητροπολιτικό κέντρο, μπορεί και πρέπει να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση μιας ενιαίας πολιτικής εξωστρέφειας της περιοχής. Ο Δήμος Λαρισαίων μπορεί και πρέπει να μεριμνήσει για μια πόλη κλιματικά ουδέτερη, ψηφιακά έξυπνη, που προσελκύει τουριστικό και επενδυτικό κεφάλαιο -με σχέδιο και οργανωμένη στρατηγική εξωστρέφειας», υπογραμμίζει ο υποψήφιος δήμαρχος Λαρισαίων, Θανάσης Μαμάκος.

Ο κ.Μαμάκος επισκέφθηκε το Larissa Food Fest, που διοργανώθηκε για δεύτερη χρονιά από το Επιμελητήριο Λάρισας, τον Δήμο Λαρισαίων και την Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε συνεργασία με τους δήμους Βελιγραδίου, Νις και Λέσκοβατς της Σερβίας, όπου είχε την ευκαιρία να συναντηθεί και να συνομιλήσει με επιχειρηματίες και επισκέπτες της έκθεσης.

Με αφορμή τη διοργάνωση του Larissa Food Fest, ο υποψήφιος δήμαρχος Λαρισαίων είχε συνάντηση και με μέλη της διοίκησης του Επιμελητηρίου Λάρισας, συνάντηση στην οποία μετείχαν ο Α’ Αντιπρόεδρος, Δημήτρης Παπαλέξης, η γενική γραμματέας, Καλλιόπη Τζήκα, ο διοικητικός σύμβουλος, Κωνσταντίνος Γουργιώτης και η διευθύντρια του ΕΒΕΛ, Κατερίνα Τσολάκη.

Από την πλευρά του Επιμελητηρίου, τα μέλη της διοίκησης αναφέρθηκαν στην ανάγκη εξορθολογισμού των ανταποδοτικών τελών για τις επιχειρήσεις, καθώς και επίσπευσης των διαδικασιών που αφορούν στις συναλλαγές μεταξύ υπηρεσιών του δήμου και των επιχειρηματιών (πχ αδειοδοτήσεις). Παράλληλα, υπογράμμισαν την ανάγκη ανάπτυξης συνεργειών για την εξωστρέφεια της πόλης της Λάρισας.

«Η Λάρισα μπορεί να είναι μια πόλη κλιματικά ουδέτερη, ψηφιακά έξυπνη -σε αυτές τις τέσσερις λέξεις συμπυκνώνεται το μέλλον της. Μια ψηφιακά έξυπνη πόλη θα περιορίσει σημαντικά και τον χρόνο και το κόστος για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων ιδιωτών και επιχειρηματιών, μέσα από μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική. Παράλληλα, μέσα από τις συνέργειες με όλους τους φορείς, η πόλη μπορεί και πρέπει να ανταποκριθεί στον μητροπολιτικό της ρόλο, να διεκδικήσει δυναμικό μερίδιο από τα τουριστικά έσοδα, μέσα από τη συγκρότηση ολοκληρωμένης στρατηγικής για την προβολή της», τονίζει ο κ.Μαμάκος.

Στις ιστοσελίδες μας χρησιμοποιούμε τα λεγόμενα cookies βάσει του άρθρου 6, παράγραφος 1, στοιχείο στ) ΓΚΠΔ. Το συμφέρον μας για βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας μας πρέπει να θεωρείται ως έννομο, κατά την έννοια της προαναφερθείσας διάταξης. Τα cookies είναι μικρά αρχεία, τα οποία αποθηκεύονται στην τερματική συσκευή σας (laptop, tablet, smartphone κ.α.) όταν επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας.

Διαβάστε Περισσότερα

Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση Google Analytics tracking code.
Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση Google Fonts.
Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση Google Maps.

Όροι Χρήσης

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Καθορίστε τις προτιμήσεις απορρήτου σας ή/και συμφωνήστε με τη χρήση των cookies.